آوا مشاوران

اطلاعات و اخبار تحصیلی و آموزشی

آوا مشاوران

اطلاعات و اخبار تحصیلی و آموزشی

ارائه اخبار آموزشی و تحصیلی تمامی مقاطع تحصیلی شامل کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری ، بدوت کنکور دانشگاه ها و نظام وظیفه

  • ۱
  • ۰

دریافت کارت هوشمند ایثارگری

این مقاله به موضوع نحوه دریافت کارت فداکاری خود جانبازان زیر 25 درصد می پردازد. یادداشت های مهم در مورد روند شما را وادار به دیدن این مقاله میکند.
 

نحوه دریافت کارت جانبازی زیر 25 درصد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح صدور کارت شناسایی ایثارگران برای جانبازان زیر 25 درصد خبر داد. از کارشناسان مجموعه مراحل نحوه دریافت کارت خود ایثارگران زیر 25 درصد را بخواهید.
 
وی با اعلام اینکه جانبازان زیر 25 درصد برای اولین بار کارت هوشمند فداکاری خود را دریافت می کنند، گفت: در حال حاضر حدود 330 هزار جانباز زیر 25 درصد در کشور داریم و با توجه به ایثارگران با سایر نسبت های فداکاری، 322 هزار نفر از این عزیزان کارت شناسایی خود را دریافت می کنند.
 

ایثارگران باید یک بار به مرکز ارتباطات و ارجاع (نفرت) بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یا محل با پرونده مراجعه کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ثبت نام برای دریافت کارت ایثارگران در سیستم خدمات ایثارگران الکترونیکی مراجعه کنند.

وی درباره آخرین وضعیت صدور کارت شناسایی خانواده شهدا، آزاده کاران و ایثارگران بیش از 25 درصد گفت: از حدود 643 هزار نفر واجد شرایط دریافت این کارت ها، بیش از 367 هزار نفر یا 57 درصد افراد واجد شرایط در این سیستم ثبت نام کرده اند. 94 درصد از این عزیزان صادر و تحویل داده شده اند و 14500 درخواست در انتظار است.

جانبازان زیر 25 درصد که نسبت های ایثارگری دیگری دارند و قبلا ثبت نام کرده اند و کارت شناسایی دریافت کرده اند نیازی به ثبت نام نیستند. برنامه ثبت نام جانبازان از آبان ماه 20 درصد، برای جانبازان آذر ماه 15 درصد، برای جانبازان دی ماه 10 درصد و برای جانبازان بهمن ماه 5 درصد خواهد بود.

 

همچنین بخوانبد:

شرایط گرفتن کسری خدمت سربازی برای فرزندان ایثارگران

امتیازات و مزایای کارت ایثارگری

طریقه دریافت کارت هوشمند ایثارگری

 

 

منبع خبر: سایت نیتا مشاور